La Punteta · 29 de Maig de 2017. 10:37h.

XAVIER RIUS

Director d'e-notícies

La dictadura gai

El bisbe de Solsona, Xavier Novell, escortat. Foto: TV3

El bisbe de Solsona, Xavier Novell, ha hagut de sortir escortat pels Mossos de la missa de Tàrrega perquè un col·lectiu LGTBI li va muntar un boicot al sortir de missa. Quan surts escortat pels Mossos és que la teva integritat física corre perill.

Tot per què en una homilía el passat 21 de maig es va preguntar si l’homosexualitat era deguda “al fet que en la cultura occidental la figura del pare estaria simbòlicament absent, desviada, difumianda”. No sé si el bisbe en qüestió té raó o pixa fora de test. I tant me fa. Però només faltaria que, en una missa, el bisbe no pugui fer sermons.

Al capdavall -llevat de les criatures-, l’Església catòlica està en contra de l’avortament, del divorci, dels homosexuals i dels matrimonis gais. Què esperen que digui? El que pensi només li incumbeix a ell i als seus feligresos.

I que consti -ja ho he dit algun cop, però ho tornaré a dir per si de cas- que jo sóc agnòstic, em vaig casar pel civil i els meus fills no estan ni batejats. Fujo, tant com puc, de misses i capellans. He arribat a no anar a algun casament per no haver de passar pel tràngol. Ni com a convidat.

Però, com aquella frase atribuïda a Voltaire, defensaré el dret del bisbe Novell a dir el que vulgui d’acord amb les seves idees i les seves creences íntimes. Com aquell boicot a un homosexual francès al que també li van muntar un boicot -en aquest cas van entrar al recinte religiós- o l’autobús d’Hazteoir. Carmena el va multar, però no el Tramabús de Podemos.

Ja sé que els membres del col·lectiu LGTBI han patit molt al llarg de la històra, però ara s’estan invertint els termes. Fa un parell d’anys els de Dolce & Gabbana van dir els nens havien de tenir un pare i una mare. Una mica més i se’ls mengen. I això que són homosexuals.

Ara sembla que els heterosexuals hem d’anar amb el cap cot. Com demanant perdó. Sobretot si estàs casat amb la mateixa dona des de fa anys i tens família nombrosa. Està mal vist. Juraria que tenen més subvencions les famílies monoparentals -reconec que ha de ser dur tirar un fill endavant tot sol- que les nombroses.

El carnet de família nombrosa no serveix per res. Un dia, ja fa anys, vam anar a les coves del salnitre de Collbató. Et feien descompe amb el carnet del Club Super3, però no amb el de la Generalitat. No serveix ni a Rodalies perquè diuen que si et compres un bonotren o un mensual el descompte ja està inclòs.

En fi, acabaré amb una recomanació final per acabar d’esverar el personal: tots aquells que es fiquen amb l’Eslgésia catòlica els hi recomano que defensin els drets dels homosexuals a l'Islam amb la mateixa vehemència en la que ho fan en les nostres societats. Només cal que ho facin dintre o davant d’una mesquita a veure què passa. Segur que sortirem a Al Jazeera i tot.

 

PD/ Yo he venido a hablar de mi libro:  https://www.amazon.es/dp/B01N9TAZXB?ref_=cm_sw_r_kb_dp_-fFGybRE91WSQ&tag=kp0a0-21&linkCode=kpe

32 Comentaris

#16 Lluminer, Barcelona, 31/05/2017 - 12:16

Sr. Rius, d'acord amb l'article.

I ara permeti'm: bategi als seus fills. Vostè és batejat, i ells en tenen el mateix dret. Si mai vostè tornés a l'Església només li caldria mitja hora per posar-se al dia, en canvi ells tindrien un autèntic problema.

Què diu, que vostè mai tornarà?. No ho tingui tan clar, Rius, coses més impossibles

#15 far, Barcelona, 31/05/2017 - 11:59

El problema es que confoneu gais amb "associacions gais que es manifesten contra el bisbe". Ni els gais són les associacions de gais, ni les associacions de gais es manifesten totes contra el bisbe. Crec que no cometrieu el mateix error (interessat?) confonent dones amb feminisme, i feminisme amb certs corrents dins d'ell (feminisme de gènere).

#14 Follower, Bcn, 31/05/2017 - 09:58

La LGTB esta financiada por el islam?.
Nunca he oido a ningun miembro acosar a ningun Iman musulman.

#13 Raquel, Solsona, 30/05/2017 - 20:41

No pateixis que no tenim més ajuts, la generalitat si que ens reconeix però l'estat espanyol no ens en dona cap. En molts dels casos som famílies monoparentals pq em denunciat la pederàstia i/o violència de la figura paterna tan viril i lloada pel bisbe. Ens ataca perquè l'esglèsia encobreix i aixopluga els pederastes, tu sabràs pq els defense

#12 Volíen igualtat?, Chez Titole, 30/05/2017 - 20:19

Aquests no eren els que demanaven igualtat amb els heteros?, que volíen passar desaparcebuts i no ser tractats diferent?, doncs sembla que el que volíen era precisamenmt ser quelcom més. Muntar orgulls multitudinaris, atacar els que no pensen igual i en síntesi fer-se notar a tot moment.

#12.1 pepe.----, andorra, 01/06/2017 - 13:05

no te confundas, la mayoria de los homos y lesbis no son asi, estos lo hacen pq viven del presupuesto y estan a las ordenes del globalismo internacional. Ese q dice q la democracia no existe cuando el pueblo de un estado deUSA decide democraticamente q un matrimonio es solo la union de un hombre y una mujer.