Publicitat
Diari de campanya · 8 de Desembre de 2017. 18:44h.

XAVIER RIUS

Director d'e-notícies

Els autèntics culpables del 155

 

Jo volia dir que aquesta senyora que tinc aquí al darrera és una de les màximes responsables del 155. Ja està bé de dir que els que ho advertíem som uns antidemòcrates, uns fatxes, uns carcellers. Sabien que estaven estirant massa la corda i ha passat el que ha passat. El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, és president del Govern espanyol. És evident que prendria mesures. Ni tan sols és un independentista català i, per descomptat, tampoc està a favor dels Països Catalans. Per tant, ara que no vinguin plorant. Si ens han portat fins aquí, són precisament ells els responsables, encara que ara hagin fet autocrítica només durant cinc minuts i es tornin a presentar a les eleccions com si no hagués passat res.

Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#4 Alejandro, Barcelona, 10/12/2017 - 12:37

Cierto, Marta. La democracia siempre gana, por eso vosotros habéis perdido, porque vais contra ella, porque no la respetáis.En tu vida Marta, has dicho una verdad más grande que la que acabas de decir.

#3 Com treure venefici de SI PITJOR MILLOR, Barcelona, 10/12/2017 - 12:12

Ells SOLETS s'han ficat al foradet
Encara que culpin, a tots els altres, de tot

Ells solets han arrosegat a tot el Pais, al LIMIT del precipici
divisio inseguretat incertesa ...

I l'autocritica?, que la facin el culpables, els ALTRES ¡¡¡

Que maco es viure a MATRIX.CAT

#2 Pepe, Alacant, 09/12/2017 - 20:16

Los responsables del 155 son todos los catalanes que apoyaron la DIU, y aún después de haberse demostrado con creces el gran embuste que era el prusés, raro es encontrar entre ellos alguno que se sienta engañado.

#1 M. Pilar, Barcelona, 09/12/2017 - 16:46

Totalment d'acord! Però, com hem de fer perquè no continuïn enganyant la gent? O, perquè la gent s'adoni de l'engany? No és possible que no hi hagi aturador a aquest mal son!!!

#1.1 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 09/12/2017 - 20:08

El problema M. Pilar, es que el separatista que les vota tiene una capacidad de autocrítica inversamente proporcional a sus tragaderas.

#1.2 Sergi , Barcelona, 09/12/2017 - 21:54

Por supuesto que quieren seguir mintiendo y engañando a la gente, quieren seguir con el proces otros 4 años, el problema es que su secta no quiere ver la realidad, no hay peor ciego que el que no quiere ver y por tanto, entiendo que quieren ser engañados, que son estafados con gusto, es cuestion de Fe.

#1.3 Mesetariaycatalana , Sabadell, 09/12/2017 - 23:43

Es imposible hacer que vean la realidad, que sus líderes son los responsables de lo sucedido y que han engañado a todo el mundo. No lo verán porque el nacionalismo se ha convertido en una religión, con tintes de fanatismo, fé ciega y absoluta. Por eso no bajan en las encuestas o lo hacen muy poco. Muy difícil solución.