Actualitat · 9 de Juny de 2015. 14:21h.

Acceptaries que Mas ajornés el 27-S?

Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#6 Ramon, Barclona, 09/06/2015 - 17:16

M.H. President esgoti la legislatura si no vol antisistemes en el Palament. memoria historica....

#5 guillermet, l'Ampolla, 09/06/2015 - 16:57

Estic per ajornar el 27-S, sense excuses ni retards. Més bé diría per imperatiu moral. Serán uns comicis per elegir càrrecs públics i res més. Per tant, per moltes perifrasis i circunlocucions el 27-S tornarà a ser una calçotada que només servirà per omplir el pap als dos que surten a la foto.

#5.1 BEJOTA, BCN, 09/06/2015 - 17:43

CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.376.160

VOTANTS: 3.049.806

Separatistes: 1.398.099

Separatistes: 18'46%

N.B. RES DE RES I MENYS VOTS TRENCAPTRIES QUE AL QUEBEC I ESCOCIA.

#4 Pablito, Barcelona, 09/06/2015 - 15:26

Nadie que se considere normal y democrático puede estar en contra de una convocatoria consultiva.
Otra cosa es estar contra la maraña tramposa nacionalista para que unos fanáticos con sueños fantásticos y sin responsabilidad nos lleven a los catalanes al Gólgota mientras ellos van Andorra alegres

#4.1 Alejandro, BCN, 09/06/2015 - 15:41

Pablito, no estoy de acuerdo en la primera frase de tu comentario. Soy normal y muy democrático y estoy en contra de una convocatoria consultiva (asumiendo que es el eufemismo de referéndum). Por muchas razones prácticas y teóricas.

#3 Banana Club, Pedralbes, 09/06/2015 - 15:02

Visca la megalomania!

I ara la llista de Corleonne i la seva gran família.
Entre tant van amagant els casos de corrupció tractant la gent d'ignorant.

Mas, explica'ns amb detall l'afer Liechtenstein, demana perdó i després presenta la dimissió. Ja n'hi ha prou de tanta indecència!

#2 Lo Tío Collons, Espolla (Alt Empordà), 09/06/2015 - 14:56

I quins motius reals tenim per dubtar que no es farà?
Perquè exceptuant els partits i mitjans afins al nacionalisme espanyol, jo no he escoltat a ningú del govern que ho possi en dubte. M'equivoco?, crec que no.
Voleu dir que avui no teniu una hemorràgia de desideratums al e-notícies?